Lístečková hra nás bude provázet čítankou po celý rok . Přináší pro děti zajímavé úkoly , které si mohou vybírat samy podle svých zálib. Jsou v čítance označeny listem a čekají, kdo je splní dobrovolně . A tak se mohou na chvilku stát školáci třeba malířem, spisovatelkou, přírodovědcem, nebo taky trenérem, zpěváčkou i učitelkou.... Úkol si připraví doma a představí ho před třídou . Pak získávají odměnu - lístek s prémií a pochvalou. Na plnění úkolu mají děti vždy několik dní času, než se v čítance dostaneme k dalšímu lístku. A co s lístky udělají ? Ty patří na strom a "komu se nelení" ..... tomu se strom krásně zazelená. Samozřejmě, že na konci čítanky mít alespoň trochu zelený stromeček, bude velká výhoda !
Pročpak je taková hra ve čtení zařazena? Přece učí naše děti rozhodovat se, dodržovat stanovená pravidla - a už jen toto je moc moc těžké! Také si u ní zykají plánovat a řešit úkol, nacházet nové informace ...a chceme se přece také pobavit a dělat věci s chutí , podle svých možností !
Co mohu ještě poradit? Za žádnou cenu nebudeme děti do plnění úkolů nutit, vybírat a rozhodovat za ně, nebo chtít stíhat všechna povolání.
Přehled nasbíraných lístečků nachystáme pro vás zde:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Září |
Ří. |
Li. |
Pro. |
Le |
Ún. |
Bře. |
Du. |
Kvě. |
Čer. |
celkem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lístečková hra nás bude provázet čítankou po celý rok . Přináší pro děti zajímavé úkoly , které si mohou vybírat samy podle svých zálib. Jsou v čítance označeny listem a čekají, kdo je splní dobrovolně . A tak se mohou na chvilku stát školáci třeba malířem, spisovatelkou, přírodovědcem, nebo taky trenérem, zpěváčkou i učitelkou.... Úkol si připraví doma a představí ho před třídou . Pak získávají odměnu - lístek s prémií a pochvalou. Na plnění úkolu mají děti vždy několik dní času, než se v čítance dostaneme k dalšímu lístku. A co s lístky udělají ? Ty patří na strom a "komu se nelení" ..... tomu se strom krásně zazelená. Samozřejmě, že na konci čítanky mít alespoň trochu zelený stromeček,bude velká výhoda!
Pročpak je taková hra ve čtení zařazena? Přece učí naše děti rozhodovat se, dodržovat stanovená pravidla - a už jen toto je moc moc těžké! Také si u ní zykají plánovat a řešit úkol, nacházet nové informace ...a chceme se přece také pobavit a dělat věci s chutí , podle svých možností !
Co mohu ještě poradit? Za žádnou cenu nebudeme děti do plnění úkolů nutit, vybírat a rozhodovat za ně, nebo chtít stíhat všechna povolání.
Přehled nasbíraných lístečků nachystáme pro vás zde:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Září |
Ří. |
Li. |
Pro. |
Le |
Ún. |
Bře. |
Du. |
Kvě. |
Čer. |
celkem |
Anetka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anička |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jasmínka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karolínka M. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karolínka P. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Markétka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magdalénka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Natálka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Terezka D. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Terezka V. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vivienka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuzanka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kubík |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukášek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matýsek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavlík |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peťa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|